شرکت سیاره کنسول از سال 1399 در زمینه ی عرضه خدمات و تعمیرات تخصصی محصولات پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو فعالیت خود را به صورت عمده و تک فروشی به سراسر کشور آغاز کرده است.

محصولات سیاره کنسول

سیاره کنسول فروشگاه اینترنتی انواع کنسول بازی می‌باشد، که قصد دارد بزودی به مرجع تخصصی شماره یک کنسول های بازی تبدیل گردد.

کار سیاره کنسول

همزمانی با توسعه و افزایش قابلیت‌های بالقوه گروه، همچنین با بهبود زیرساخت ارتباطات کشور، افزایش تعداد کاربران اینترنتی و افزایش شمار کسب و کارهای آنلاین باعث شد، تا اندیشه راه اندازی دپارتمان تجارت الکترونیک که سالهاست در سطح مدیران گروه مطرح می‌باشد، بیش از پیش قوت گرفته و این بخش با گردهم آمدن تیمی متشکل از متخصصان جوان و با انگیزه کشور به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز نموده است.سیاره کنسول در راستای رسیدن به اهداف خود ساز و کارهایی برای کاستن مشکلات در زمینه های سفارش گیری و توزیع کالا با قیمت مطلوب راه اندازی نموده است.این گروه امیدوار است به پشتوانه توانایی‌های بالفعل خود از جمله تجربه و دانش تخصصی، شرکای تجاری معتبر، دسترسی آسان به محصول با کیفیت، حذف واسطه ها (از افزایش قیمت کاذب اقلام مصرفی جلوگیری شود)، ارسال سریع و با قیمت مطلوب و منصفانه است.

هدف اصلی سیاره کنسول از بدو فعالیت تا به امروز ایجاد رضایت مشتریان بر پایه ی صداقت و ارائه بهترین خدمات می باشد.

با نگرش به شرایط کنونی بازار و جایگاه فروشگاه‌های اینترنتی در شیوه زندگی مردم، نمی‌توان سهم گسترده‌ی تجارت الکترونیک از بازار فروش را نادیده گرفت.

فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که از استاندارهای تجارت الکترونیک پیروی می‌کنند، با ایجاد فضای تخصصی برای ارائه و خرید محصولات، مزایای بسیاری را برای خریداران به همراه دارند که برخی از این مزایا عبارتند از:

* صرفه جویی در وقت
* امکان ارائه بهترین قیمت
* تضمین کیفیت و اصالت کالا
* امکان مقایسه و تصمیم‌گیری
* معرفی دقیق، کامل و حرفه‌ای محصولات
* تسهیل دسترسی مخاطبان به برندها و محصولات