1- مزيت خريد اينترنتی ازسیاره کنسول نسبت به خريد حضوری چيست؟

خريد اينترنتی باعث صرفه جويی در وقت و هزينه مشتری می شود، در اين روش خريد، مشتری ضمن دسترسی دقيق و کامل به اطلاعات محصولات و خدمات، می تواند در هر ساعتی از شبانه روز و با مشاوره دوستان و اعضای خانواده، خريدی آرام و مطمئن را تجربه کند و به جهت عدم تحميل بسياری از هزينه های فروش به فروشنده، عموما خريد ارزانی را صورت می دهد و باز به جهت نرم افزاری بودن خريد و حفظ سوابق خريد، مزيت های ويژه ای در حين خريد يا در آينده در اختيار مشتری قرار می گيرد که امکان ارائه آن در خريدهای سنتی وجود نخواهد داشت.

2- چرا برای خريد از سیاره کنسول ، می بايست در وب سايت عضويت داشته باشم؟

ثبت نام (ايجاد حساب کاربری) در وب سایت سیاره کنسول موجب ارايه خدمات مطلوب و سهولت در پيگيري سفارش ها می گردد. تيم پشتيبانی سیاره کنسول به تمامی مراحل خريد، از زمان ثبت سفارش تا تحويل آن به مشتری، نظارت مستقيم دارد.

3- آيا خريد از سايت سیاره کنسول امن است؟

برای فراهم کردن امنيت کامل شما، ما هيچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی يا شماره کارت شما باشند را ذخيره نمی کنيم. سيستم پرداخت توسط وب سايت بانک انجام می شود و ايجاد ارتباط با اين سايت به شيوه امن می باشد، در ساير موارد نيز حداکثر تدابير لازم برای حفظ امنيت خريد صورت پذيرفته است.

4- نماد اعتماد الکترونيکی که در سايت سیاره کنسول نمايش داده شده است به چه معنايی است؟

دارا بودن نماد اعتماد الکترونيکی به اين کسب و کار رسميت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونيکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونيکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اينترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانين، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اينترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی اين سازمان قرار دارد. برای اطمينان بيشتر شما می‏‌توانيد در صفحه اصلی وب سايت سیاره کنسول با کليک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمينان پيد اکنيد.

5- آيا قيمت محصولات در سايت به روز هستند؟

بله، ما به طور منظم و روزانه قيمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سايت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کنيم.